Reklamáció és termékvisszaküldés

Cégként figyelmet fordítunk az Ön által megrendelt termékeink minőségére. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vásárlása a lehető leggyorsabb legyen, és ne kísérjék más komplikációk, amelyek korlátozzák azok használatát Önnek, mint ügyfél számára. De mi a teendő, ha ez a helyzet bekövetkezik? A részletes panasztételi eljárások az Általános Szerződési Feltételek szakaszában találhatók, amelyeket Ön, mint ügyfél elfogadott. Az alábbi tanácsok semmilyen módon nem helyettesítik a nobio.sk Portál Általános Szerződési Feltételeit, az itt megadott információk és eljárások teljes mértékben összhangban vannak az ÁSZF-fel, vagy kiegészítik az üzleti kapcsolat eljárásait és folyamatait. Saját érdekében javasoljuk, hogy olvassa el ezeket az Általános Szerződési Feltételeket.

Az általános szerződési feltételek és a panasztételi eljárás teljes szövege

Fontos számunkra, hogy elégedett legyen a vásárlással. Ezért néhány alapvető tipp, hogy mit tegyen, ha:

1) A megrendelt áru / termék nem tetszik

  • A távértékesítésben alkalmazott fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. módosított törvény 7. és azt követő szakaszainak rendelkezései értelmében Önnek joga van 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől. A 14 naptári napos (nem munkanapos) határidőt az áru vevőnek történő átadását követő napon számítják ki, míg az a nap, amelyen a vevő írásban értesítette az eladót a szerződéstől való elállási szándékáról, teljesítettnek számít.
  • Ebben az esetben sértetlenül kell visszaküldenie a terméket az eladónak, az eredeti csomagolásban lévő áruk jellegétől és természetétől függően, a mellékelt vonatkozó dokumentációval együtt. Ez nem érvényes, ha a terméket nem megfelelően használták, kezelték, nem megfelelően szerelték szét vagy a védőtömítések megsérültek (ha a terméket ilyen módon rögzítették).
  • Az áru indoklás nélküli visszaküldése nem lehetséges, ha azt az ügyfél igényei szerint mérték, vagy az ügyfél üzleti egység (vagy hasonló azonosító számmal rendelkező szervezet), és a megrendelést üzleti tevékenységének teljesítése érdekében hajtották végre.
  • Abban az esetben, ha a terméket az eredeti fogyasztói csomagolástól eltérő, hiányos vagy sérült (a vevő hibája miatt) küldi vissza, a módosított 60/1964. sz. törvény (Polgári Törvénykönyv) 457., 458. és azt követő szakaszainak rendelkezéseivel összhangban, a vevő köteles megtéríteni az eladónak a termék eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatos költségeket. Ugyanakkor abban az értelemben, hogy a távértékesítéssel kapcsolatos fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény 10. § (4) bekezdése értelmében a fogyasztó felelős az áruk értékének az áruk ilyen kezelése következtében bekövetkezett csökkenéséért, amely meghaladja az áru tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kezelés körét.
  • Természetesen az árut e-mail formájában is reklamálhatja, ha írásbeli értesítést küld az ilyen kérelemről az e-mail címre reklamacio@nobio.hu A megrendelés telefonon történő törlése a feladás előtt nem lehetséges. Abban az esetben, ha a megrendelt árut már kifizették, a megadott összeget visszatérítjük az írásbeli értesítésben megadott számlára. Az eladó fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a számlafiókot visszatérítés céljából a megrendelésben megadott elérhetőségeken keresztül.
  • A kifizetett összeg visszatérítése (a vételár kifizetése) a szerződéstől való elállásról szóló írásbeli értesítésben megadott számlára kerül elküldésre, és a megrendelt árunak az eladó Nobio s.r.o., Zlatovská 1326, 911 05 Trenčín, Szlovákia címére történő szállítását követően haladéktalanul, legfeljebb a hibátlanul visszaküldött áru kézbesítésétől számított 14 napon belül.
pdf.png Elállás a távértékesítési szerződéstől


2) Reklamáció

  • Először is javasoljuk (Ön nem köteles), hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélportállal, ahol elmagyarázza a hibák mértékét az üzemeltetőnek. Abban az esetben, ha a hibákat nem lehet távolról eltávolítani, vagy a termék nyilvánvaló minőségi sérülést mutat, működése korlátozott vagy lehetetlen, akkor törvényes joga van panaszt tenni. Ha a terméket fogyasztóként vásárolta, joga van panaszát 30 napon belül rendezni. Ez nem jelenti azt, hogy nem teszünk erőfeszítéseket panaszának mielőbbi rendezésére. Ha vállalkozóként vásárol terméket, akkor mi is igyekszünk a lehető leghamarabb közös megegyezéssel rendezni a panaszt. Jogos reklamáció esetén elküldjük Önnek a megjavított terméket, kicseréljük, visszatérítjük a pénzt (vételár), vagy lehetősége van más árut vásárolni termékportfóliónkból az adott értékért. A panasz kezeléséről és állapotáról bármikor érdeklődhet panaszosztályunkon.
  • A panaszt a következő formában lehet benyújtani:
    • E-mailben a reklamacio@nobio.hu email címen
    • Postai úton a következő címen: Nobio s.r.o., Zlatovská 1326, 911 05 Trenčín, Szlovákia

3) Megrendelése hiányos vagy eltér attól, amit megrendelt

  • Ebben az esetben két lehetőség lehet:
    • Megrendelt egy árukészletet, és a megrendelt áru több csomagban érkezik Önhöz, vagy több futárcég szállítja. Ebben az esetben a jótállás teljesítéséhez, valamint a fogyasztó szerződéstől való elállásának lehetőségéhez csak a megrendelés utolsó részének kézbesítésétől számítódik.
    • A fogyasztói csomagolás nem tartalmazza az összes megrendelt alkatrészt
    • Más árut kapott, mint amit megrendelt
  • Ezekben az esetekben javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb és késedelem nélkül vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a reklamacio@nobio.hu e-mail címünkön és mi késedelem nélkül megoldjuk panaszát, és megállapodunk az ügyben alkalmazandó eljárásról. Javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, és erről a tényről a küldemény kézhezvételétől számított legfeljebb 48 órán belül tájékoztasson minket.

4) Áru átvétele a szállítótól sérült csomagolás esetén

  • Cégünk több fuvarozó szolgáltatásait veszi igénybe, de különösen az e szakaszban felsorolt fuvarozók Szállítás és kézbesítés. Gondosan csomagoljuk és dokumentáljuk szállítmányainkat, hogy eloszlassuk a szállítmányunk állapotával kapcsolatos kétségeket, amelyeket kézbesítésre átadunk a fuvarozónak.
  • Erőfeszítéseink ellenére előfordulhat, hogy a csomagolás megsérül az áru átvételekor. Ha a szállítási csomagolás sérülése minimálisnak tűnik, átveheti az árut, de kérjük, adja meg a következő tényeket a fuvarozó átvételi jegyzőkönyvében. A lehetséges bizonyítékok érdekében javasoljuk, hogy a szállítmány tényleges megnyitása előtt készítsen fotódokumentációt erről a tényről. Ha olyan mértékű sérülést gyanít, hogy a küldemény tartalma is megsérülhetett, ne vegye át a küldeményt. Azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és megrendelésével új küldeményt küldünk Önnek. Hagyja ránk az áruk szállítás közbeni sérülésével kapcsolatos aggodalmakat.

Kérjük, töltse ki a panaszbejelentő űrlapot, amelyet itt talál:

Panaszbejelentő űrlap